Komunikat Wójta Gminy Opatów o przeprowadzeniu konsultacji społecznych

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
5 listopada 2021

Komunikat Wójta Gminy Opatów z dnia 5.11.2021r. o przeprowadzeniu konsultacji społecznych

Działając na podstawie § 6 Uchwały Nr 228/L/2010 Rada Gminy Opatów z dnia 29 października 2010r. w sprawie szczegółowego sposobu konsultacji podejmowanych uchwał w zakresie działalności pożytku publicznego z organizacjami pozarządowymi i innymi organizacjami prowadzącymi działalność pożytku publicznego oraz Zarządzenia Wójta Gminy Opatów Nr 0050.52.2021 z dnia 03.11.2021r.

zapraszam organizacje pozarządowe do wzięcia udziału w konsultacjach
projektu Programu współpracy Gminy Opatów z organizacjami pozarządowymi
oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2022 rok.

Uprawnionymi do udziału w konsultacjach są przedstawiciele organizacji pozarządowych oraz innych podmiotów prowadzonych na terenie Gminy Opatów działalność pożytku publicznego.

Konsultacje będą prowadzone w dniach od 5 listopada 2021r do 16 listopada 2021r. w formiewyrażenia opinii lub złożenia uwag do projektu rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi, zamieszczonego na stronie www.bip.opatow.akcessnet.net, w zakładce ORGANIZACJE POZARZĄDOWE, na stronie internetowej Urzędu Gminy Opatów oraz tablicy ogłoszeń Urzędu.

Opinie lub uwagi należy złożyć :

  • osobiście w Urzędzie Gminy Opatów – sekretariat
  • przesłać na adres poczty elektronicznej : sekretariat@opatow.gmina.pl
  • przesłać faxem na nr 34 319-60-81
  • przesłać na adres: Urząd Gminy Opatów, ul. T. Kościuszki 27, 42-152 Opatów

w nieprzekraczalnym terminie do 16 listopada 2021r.

Uwagi i wnioski zgłoszone po w/w terminie pozostawia się bez rozpatrzenia.

Osoba odpowiedzialną za przeprowadzenie konsultacji jest Barbara Garus, tel. 34 319-60-93.

Wójt Gminy Opatów

Bogdan Sośniak