WAŻNA INFORMACJA
WAŻNA INFORMACJA URZĘDU GMINY OPATÓW!
W związku z niekorzystnym rozwojem sytuacji epidemiologicznej w kraju, w trosce o zdrowie mieszkańców oraz pracowników urzędu, a także w celu przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się choroby wywołanej koronawirusem COVID-19, prosimy o załatwianie spraw w urzędzie, w tym składanie dokumentów, występowanie z wnioskami o ich udostępnienie oraz z każdymi innymi wnioskami kierowanymi do urzędu:
- w drodze uzgodnień telefonicznych lub mailowych
TEL: 34 319 60 93
TEL: 34 319 60 33
FAX 34 319 60 81
email: sekretariat@opatow.gmina.pl - za pomocą środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP (epuap.gov.pl) lub SEKAP (www.sekap.pl)
Informujemy ponadto, że w budynkach Urzędu Gminy w Opatowie są zainstalowane i udostępnione urządzenia do dezynfekcji rąk, z których klienci naszego urzędu, bezwzględnie winni korzystać!
Apelujemy do osób starszych i dzieci o wstrzymanie się od wizyt w urzędzie.
Prosimy o ograniczanie kontaktów z innymi osobami, podczas załatwiania spraw w urzędzie, do absolutnego i niezbędnego minimum.
Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o wyrozumiałość.