KRUS w Kłobucku ogranicza bezpośrednie wizyty

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
6 października 2020

Logo - KRUSPlacówka Terenowa KRUS w Kłobucku ogranicza bezpośrednie wizyty

         Informujemy, iż od 5 października, w związku z epidemią koronawirusa oraz umieszczeniem powiatu kłobuckiego w strefie czerwonej jesteśmy zmuszeni ograniczyć kontakt pracowników Placówki Terenowej KRUS w Kłobucku z osobami z zewnątrz do niezbędnego minimum.

            Dlatego, aż do odwołania ograniczamy możliwość bezpośrednich wizyt w PT w Kłobucku. Nie oznacza to ograniczenia naszej pracy. Apelujemy i zachęcamy do zapoznania się z istniejącymi możliwościami załatwienia swojej sprawy inną drogą niż kontakt osobisty.

        Obecnie w KRUS można załatwić wiele spraw drogą telefoniczną, bądź korzystając z internetu. Na stronie Kasy można znaleźć wiele gotowych porad oraz wniosków, formularzy i dokumentów, które pobrane, a następnie wypełnione w domu, można odesłać pocztą tradycyjną lub drogą elektroniczną – bez narażenia się na kontakt z wirusem.

            Przed budynkiem PT w Kłobucku umieszczona jest wrzutnia, w której można umieszczać wnioski i dokumenty.

Wszystkie pozostałe sprawy z zakresu świadczeń społecznych można załatwić przesyłając stosowne wnioski pocztą.

Formularze wniosków można pobrać ze strony internetowej KRUS wchodząc w zakładkę Niezbędnik, a następnie formularze i wnioski oraz świadczenia.

Podobnie w kwestii ubezpieczeń społecznych, niezbędne formularze można znaleźć na stronie KRUS. W przypadku wątpliwości, radzimy, aby wypełniać je po wcześniejszej konsultacji telefonicznej, a następnie przesłać pocztą tradycyjną (OR KRUS w Częstochowie, ul. Korczaka 5, 42-200 Częstochowa) lub e-mailem na adres czestochowa@krus.gov.pl.

          Więcej informacji można uzyskać pod numerem tel.: 343109111.